Wednesday, October 20, 2010

Study Week Semester 3

25 / 10 /2010 tarikh yg akan menentukn ape setkat mn pemahaman aku terhadap pembelajaran pada sem ni..
adoii, sakit otak aku di buat nye..ni mmg selalu jd kalo masuk je study week tiap2 sem.. by the way, sem ni soalan agak mencabar coz sume esei..huhu..takut giler..hafal pun xingt2 camne la nk jawb 6t..kikh..kikh.. xpe2, bab kte tuk guru aku(musaadah)..hehe.. Allah nk tgk usaha bkn Dia nk tgk result yg kite dapat..hhihi...
camne nk study kalo aku lgi byk tido dr ddk mengadap buku?hehe..nk stay up waktu mlm dh xde geng..xsmpai kul4, aku dh lentok ats katil..hahaha..aku terpegrh ngn kina(roomate skrg) agknye..hihihi..
tapi, pe2 pun dugaan yg dtg, study ttp study!!hehe..cayokkkk2!!!!

p/s: 15minit terbuang utk update blog ni = 1 mke surat nota ..hehehe..

No comments:

Post a Comment