Tuesday, August 3, 2010


-Team Handball FSK-
ni 1st time aku join SAF untuk FSK. best giler, dpt mkn free n siap dpt baju lg.hehe..ktorg 12org telah bergabung tenaga dalam 1 team untuk Health Sciences' s handball team.. aku bukan teror sgt pun main tp blh la tahan aku punye skill dlm game nie..hehe..

diorg ni adlh antr members dlm team aku.. kepala diaorg ni blh tahan jgk masuk air, kire blh join la dgn aku yg agak2 x btl ni..tp diaorg ni kadang2 lg giler2 perangai nye sampai aku pun di buli diaorg.. tp sebenarnye diaorg ni xknl dr aku yg btl2 lg..hehehe..kalo x mesti diaorg x sempat nk buli aku tp aku dulu dh buli diaorg..

maybe br knl..nk knl dgn lbh rapat pun mse x mengizinkn..huhu..(skema jgk ayat aku)


-model SAF 2010-


-acara wajib sblm lawan-

walaupun ktorg x menang tp ktorg still enjoy dgn game ni.. sedih jgk dgn kekalahan ni tp ktorg akn bangkit utk thn hadapan..hehe..cayokkk2..

-barisan pemain bersiap sedia lwn dgn musuh..hehe-


-Kak Jem~CAPTAIN-

dia ni la idol aku dlm team ktorg merangkap captain pskn ni. JAMALIAH JALALUDIN nme pnjg nye, nk pndk pgl je Jem tp yg plg2 simple blh je pgl J. style dia main n kekuatan mse baling bola (fuhh,hebat giler) bt aku terpegun..hehe..
1st time tgk dia main trs je aku admirer cara dia main tau.. semester depan kalo aku ade peluang lg utk join team dia, aku nk kutip sume ilmu2 yg ade pd dia utk jd pemain yg hebat cam dia..

-team lelaki FSK-

tahniah pada korg sume coz dpt kalahkn pasukan hebat dan seterusnye menjadi JOHAN pd tahun ni..korg mmg the best la..
harap2 thn depan rezeki ktorg la lak utk pegan pingat emas 2..hehehe..

2 comments: